الأحد، 16 أكتوبر 2011

من هو الشخص....الاناني....؟

السلام عليكم....
ومساء الوروووود
أنا بتأسف  لشريكي وصديقي العزيز محمد متولي
لانه حمل علي طتفه هذه المدونة  بكل ما فيها
بشكره  وبعتذر له
بشكره لانه محسسني ان المدونة  بكل الوانها  بتاعتي وملكي لوحدي ....لانه مستخدم الواني المفضلة
وحتي محاولش يغير الاغنية اللي انا عملتها
بعتذر له عشان حاجات كتييير هو عارفها كويس
وبشكره علي سؤاله الدائم
....وانا حاسة اني شخص اناني اووي معاك يا " ابو معاذ "

 وبعد الشكر والاعتذار .....عندي سؤال
من هو الشخص الاناني....؟
من وجهه نظرك....؟
ويا تري ممكن تحكي موقف معين ....؟
.
.
.
رحاب

هناك تعليقان (2):

  1. اخيرآ هرغي وحد ادانى الفرصه

    طيب انا شايفه الشخص الانانى ممكن يتشاف من كذا حاجه
    هو مش بس المفضل نفسه علي الكل
    هو كمان انانى في تفكيره
    انانى في مشاعره
    انانى في حبه
    انانى في صدقاته عايز الشئ ملكه مش لغيره
    انانى لما يفكر ان الدنيا موجوده علشانه
    لما يفكر ان هو احسن وافضل واميز واحد فهو انانى

    بصراحه الموقف اللي قبلنى
    كانت ليا صديقه بحبها جدآ بس بانيتها وحب امتلاكها ليا خسرتنا مع بعض حاجات كتير
    عارفه لما حد يبقي عايزك لي مش لغيره
    بس هو يعرف غيرك عادى
    عارفه لما حد يحسسك ان من انانيته مش شايف غير نفسه هو اللي كل الناس تصاحبه وتعرفه وتحبه

    بس يارحاب

    سعدت بوجودى هنا اوى :)

    ردحذف
  2. السلام عليكم
    اختى وشريكتى وصديقتى

    مفيش داعى لاى اسف
    يمكن انا اللى انانى عشان واخد المدونة لحسابى
    ودايما انا اللى بكتب فيها ومش سايب لك مجال
    ويمكن انا اللى انانى عشان عارف انك مشغولة جدا ومع ذلك مقصر معك
    ويمكن ويمكن
    دومتى بخير

    ردحذف

دائما كلماتك التي تخرج من قلبك هي الاصدق....وليس الكلام المنمق الموزون