الخميس، 28 أبريل 2011

شقاوة

أنا كنت بعمل كدا وانا صغير انت كنت بتعمل ايه يالا احكى معايا وانتى كمان احكى شقاوتك

هناك 5 تعليقات:

  1. كنت اموت فى ركوب العجلة ( يعنى الدراجة ) مش حاجة تانى هههههههههه
    بس فعلا كنت بنت هادية من صغرى
    يعنى كل وقتى كان مع القطط :)


    مبروك المدونة يا محمد
    جميلة يارحاب موفقين ان شاء الله

    تحياتى لكم

    ردحذف
  2. انا مكنتش شقي للاسف وانا صغير
    كنت قاعد اليوم كله في الشباك باتفرج ع الرايح واللي جاي ههههههه

    ردحذف
  3. هههههه

    انا بنت خالتي كانت بتعمل كدا وانا كنت بقلدها بس مكنتش شقية خالص وانا صغيرة بالعكس كنت هادية بدرجة تغيظ ههههه

    لولا

    ردحذف
  4. شقاوة لذيذة تقبلي مروري يا شقية

    ردحذف
  5. أنا فضلت كنت بلا فخر اي حد يشوفني يقول أهدي بنت ف الدنيا ومؤدبة اووووووووي
    ف المدرسة كانوا دايما مدرسيني يقولوا عني اهدي بنت ف المدرسة
    إية بقي ده ......أبدااااااااا
    تحت الرماد النار تستعر
    كنت مغرمة بالشجر جداااااااا وكنت مجنونة فعلا بتسلق الاشجار ....وبما اننا عندنا جنينة كبيرة فكنت بقي مش مخلية حاجة ف نفسي ابدا ....وياما خدت وقعات وجروح وكام غرزة هنا وهناك ...وكلة كوم وشجرة التوت الاحمر كوم تاني .....يا خبر بجد
    انا كنت بجد برغم هدوئي بره البيت شقية جدا جدا خصوصا اني صغيرة الحجم وكنت بحب اللعب أووووي وبما ان بابا كان مش بيحبنا نخرج م البيت فكنت مقضياها ف الجنينة أو الارض بتاعتنا
    كانت أيام حلوة ولي ذكريات أجمل

    ردحذف

دائما كلماتك التي تخرج من قلبك هي الاصدق....وليس الكلام المنمق الموزون